söndag 17 augusti 2008

Det närmar sig!

Sista tiden har varit full med kvällsskift på jobb, omstrukturering av filmhyllan, inköpande av ytterligare platsmaterial samt ytterligare inköp av film. Men det sista ska inhandlas i dag. Tyvärr måste jag ta mig ända till Malmö för att få tag i det sista för att det ska bli komplett. 2 sketna hyllplan fattas och de finns endast där. Typiskt. Jag som hatar Malmö. Men vad gör man inte för sitt samlande?

Film har det med avyttrats. En hel jäkla massa faktiskt.

Michael Mann´s The Keep avnjöts i rätt format på duk och från laserdisc. Bra film som förtjänar fint dvdsläpp. Lite underlig efter halva men fullt njutbar. The Wire säsong 5 har avnjutits fortare det gick än att betala för den. Tråkigt det var sista säsongen men ett väldigt bra slut för att vara HBO faktiskt. Men nu kan man se allt från början till slut i ett istället. Beställde Enter The Ninja med Franco Nero från discshop. Fick hem den och där var Franco stavad Franko! Och utgåvan i 4.3! Fucking Noble. Retur direkt.

Foxy Brown sågs med fast långt i från Coffy´s och Truck Turners klass. RIP - Isaac Hayes där med. Just nu avnjutes Bucktown med Fred Williamson, dock ska den ses klart. Såg precis Little Nicky med grabben. Han älskade den. Tyvärr måste jag erkänna att Tarantino är jävligt bra här som den blinda predikanten och någon mer som funnit The Last In Line-videon med Dio ännu?

Dagskift i veckan och då ska det rulla in recensioner för er som njuter av dem :D

Tack till alla er som läser här och kommentera gärna!

Bilder kommer snart på samlingen med nu när den strax är klar.

2 kommentarer:

Jay sa...

Vad har jag sagt om att köpa utgåvor från Noble???

Weekend Video sa...

Jag vet, jag vet ;D
Men nu åkte skiten tillbaks snabbare än fan! En timme efter brevbäraren kom med den så låg den på posten igen hahaha