lördag 2 augusti 2008

Så mycket film, så lite plats...

Trodde aldrig den dagen skulle komma då jag hade brist på plats för film. Trodde alltid tvärtom!
Nu sitter man här med 4 stycken snart fulla bokhyllor och och ändå är där mer på gång hem!
Man är inte klok i sitt handlande ju!

Jag har 3 stycken av de största Billyhyllorna från Ikea med 2 extra hyllplan i varje samt en fjärde mindre. Den ska strax bytas ut mot en fjärde hylla i samma utförande som de andra tre med även den två extra hyllplan. Ett hyllplan rymmer över 40 filmer!

Vart ska man ta vägen sen?
Sluta köpa film går ju inte för det är ju så mycket där ute man vill ha och mer kommer där!
Prata om Moment 22!

Slänger upp en bild sen på samlingen när jag väl fått hem den nya hyllan och fått ordning på grejorna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner så väl igen mig. Flyttade i februari i år, köpte loss två nya billy-hyllor (80 cm.) för att få lite luft i samlingen. Nu är det dubbla rader och lika j*vla tjockt igen...
IKEA nästa.

(Eller "anonyma dvd-missbrukare"?)

Weekend Video sa...

Finns där inget sådant ställe så får vi starta ett annars :D

Fred Anderson sa...

Själv har jag just tagit in två flyttlådor så att jag kan lagra lite dvds i garaget. Ont om plats även här :)

Jocke Andersson sa...

Jag har två tvåmetersstaplar med dvder på golvet i ena hörnet av vardagsrummet hos tjejen. Hon är inte så imponerad, men hyllorna är ju fulla, vad ska jag göra? :)