lördag 18 december 2010

Utmanad och bakfull...

Meningen var att jag skulle skriva om King Arthur nu men så blev jag utmanad av Anders borta på Film & Musikbloggen så jag får ta det istället för som ni alla vet så är ju King Arthur en bra film.  Here we go då:

3 TV-program jag kollar på:
- "Fråga Doktorn" för doktorn är het!
- "Arga snickaren" för det är bra samt man lär sig att slå i spik i trä.
- Allt som Simon & Tomas får för sig för om det är något Sverige behöver så är det mer glada bögar på tv. 

3 saker jag gjort idag (läs igår):
- Jobbat.
- Varit på julfest och blivit odrägligt full.
- Var på pub och blivit än mer odrägligt full.

3 saker jag längtar efter:
- Skräpmat, gärna burgare med ost och bacon som dryper av fett med pommes till.
- Mina beställda filmer.
- Den kommande lönen.

3 saker på min önskelista:
- Snabbare bredband.
- Mer film.
- Fast jobb så man kan handla mer film.

3 saker att hata:
- Vara pank.
- Slö postgång.
- Bakfylla

3 måsten för en hårdrockare:
- Nitbälte.
- Minst en skiva med The Devil´s Blood.
- Och att ha fått Lemmy´s plektrum.

Nu går utmaningen vidare till Ninja Dixon, Gummi-Jocke och Annals of mamoulian som behöver en spark i röven med att börja blogga igen. Ni får såklart ändra hårdrockare till vad nu det är ni är.

Inga kommentarer: