onsdag 9 september 2009

Yes. Yes. Yes!

Äntligen är man klädd med vinylspelare igen och vad passar då bättre än att återskaffa denna klassiker och förmodligen det bästa som någonsin kommit från Malmö.

The Chainsaw Zombies, smaka på det namnet! och deras makalöst suveräna Tied - Trained - Transformed

Lyckan är bara total i da lizzard lounge.


Kolla bara in låtarna!

1: Biohazard Warning
2: The Wall Starts To Drill A Hole In My Head
3: A handful Of Sand
4: Tied Trained And Transformed
5: Ride My Chainsaw

Visst ja, kom över dessa med i bara farten...

Evil Dead - Elite OOP
Darkness - Unrated

5 kommentarer:

mamoulian sa...

Jäpp, den är fin, Elites EVIL DEAD ... för jag har ju den själv ;-)

khenrikm sa...

Aaah. Vinyl! Ska man köpa en sån däringa konverterare och göra mp3 av hela samlingen? Jag saknar ju mina gamla plattor ju.

Weekend Video sa...

Jag kommer att endast lyssna på dem. Konvertera får småbarnen göra som mer än gärna lyssnar på plastig och tom musik. Jag vill ha knaster,värme och fina omslag som man kan stirra på i timmar.

Funderar på att införskaffa alla viktiga skivor i ens liv på vinyl igen. Iofs är detta en av dem så jag är nog redan på väg, bara det att jag inte var medveten om det ;D

khenrikm sa...

Knastern och värmen vill jag också ha, men jag räknar inte med att min grammefån fungerar hela livet, eller att jag kommer kunna köpa en ny när den dör. Klart att inget slår ett tjusigt skivomslag med innerkonvolut och allt.

Weekend Video sa...

Klart du kommer hitta en ny vinylspelare. Kommer nya hela tiden. Köpte precis själv W.A.S.P´s första på Japan-vinyl så det är bara att följa med strömmen och njuta du med.