tisdag 13 oktober 2009

Blood And Bone - 2009



Om man som gillar jag feta figthingfilmer som Undisputed och ännu mer Undisputed 2 så bara måste man se Blood And Bone. Michael Jai White från just Undisputed 2 är tillbaka och det vette fan om han inte är värre än någonsin i denna!

Storyn är inte så mycket för omvärlden. Kille kommer ut från kåken. Går ett gäng gatumatcher för att få in pengar och snart växer ryktet om honom och snart är han i toppen. Så långt allt väl men här är det mer bakom men det får ni själva se. Men det är inget invecklat så oroa er inte det är gott om fighting här trots den "djupa" storyn. White sparkar och slår skiten ur precis allt och alla här och det är några grymma scener vi får serverade och jag satt själv och skrek i soffan upphetsad som en dåre av vad jag såg på tv´n.

Vi får även den heta Nona Gaye här som lockar fram djuret i en och Julian Sands för de som gillar honom. Själv nöjer jag mig med Nona. Hon är mer i min smak. Men vi får inte glömma Eammon Walker som svinet i filmen. Said i OZ för er som följde den serien. Walker är grym här men det är inget nytt egentligen och jag har varit ett fan av honom ända jag såg honom i just OZ. Här är han stor som ett hus och visar hela sitt register så där fick ni ett ytterligare skäl att se denna filmen. För se den måste ni. Åtminstone om ni gillar fighting.

Rekommenderas hårt!

2 kommentarer:

khenrikm sa...

Ha ha, jag minns bara Julian Sands från "Warlock" och där hade han i alla fall mindre bröst än vad Nona Gaye bör ha. Dock långt böljande blont hår, och det är ju inte illa...

Weekend Video sa...

Ja, funkar det för dig så ge järnet! Ingen idé att skjuta upp saker, bättre att få det gjort direkt ;D