lördag 24 oktober 2009

The Blue Lagoon - 1980




Jag gjorde ett försök men det gick inte bara. 40 minuter in så ville jag bara kräka och skära mig djupt med rakblad för detta sög yakpung med råge. Så säg aldrig jag gör något för er, trogna läsare! Här är det fullt med djurliv och en Christopher Atkins med så grovt könshår så det kryper ut på låren på honom. Brooke Shields ser ut att ha torrmjölk i tuttarna och inte ens om jag vore den siste mannen på den ön med henne så hade jag hellre masturburerat frenetiskt och tänkt på det lokala sjölivet i stället för krupit på henne. Nej, inte ens jag sjunker hur lågt som helst för konsten så här går gränsen.

Men hade scenariot i denna tagit den väg som spelas upp i Top Secret så hade detta varit världens bästa film i stället för denna trosfuktare för damer i övre medelåldern den är nu. Där plockas Atkins upp av ett fartyg med ryska sjömän och när han upptävker de lämnar kvar Sheilds på ön så börjar han skrika och leva jävel. Men ju mer han skriker och har sig så ju mer upphetsade verkar sjömännen bli. Nu det! hade blivit en helt annan film och avsevärt mycket bättre med.

6 kommentarer:

Jay sa...

Du orkade i alla fall mer än mig, jag gav upp efter ca´20 minuter när jag försökte se den på Tv4Film för ett tag sen

Weekend Video sa...

Vi borde få medaljer och kunglig salut för våra ansträngningar tycker jag ;D

Jay sa...

Det är bättre att vi håller oss till film med Seagal så vi vet vad vi får

khenrikm sa...

Jag ska skicka Marie Nilsson från när jag gick i tredje klass på er! Hon dyrkade denna och skulle gjort slarvsylta av alla som säger annorlunda! Dessvärre hade hon fel - den är verkligen usel.

mamoulian sa...

Lid för ditt kall, broder! ;-)

Du kan ju alltid få kåddarna avbiten av en same... eller en galen IKEA-anställd...

Ett bättre öde än Lagunen, tro mig...

Weekend Video sa...

khenrikm:
bring the biatch on! ;D

M-baby:
De jävlarna skrämmer mig fruktansvärt så det är inget omöjligt scenario!