söndag 20 december 2009

Rituals ?

Kommer denna eller ej? Någon som vet i dagsläget? Fick själv mejl från Axel om att min förhandsbeställning strukits på grund av att de inte kunde leverera den eller att den strukits av studion. Hittar inget på nätet om det så är där någon som har info så ut med det. Den officiella datumen på Code Reds egen sida är den 22/12 men hur det blir återstår att se och på Dvdempire så kan man inte ens förboka den utan den står bara som kommande. Är den stoppad eller borttagen så är det jäkligt synd för denna såg jag verkligen fram emot. Men är här någon som har info så dela gärna med er!

3 kommentarer:

Ninja Dixon sa...

Den är försenad eftersom man har fått med Hal Holbrook med i extramaterialet till slut. Vilket är utmärkt, huvudsaken den kommer någon gång.

khenrikm sa...

Aah, nu fick jag Dirty Harry-vibbar! När jag dör vill jag också ha med Hal Holbrook i mitt extramaterial :D

Weekend Video sa...

Fred:

Väldigt goda nyheter får jag säga. Letade men fann inget om det så blev lite orolig det inte blev något av det. Så tack för du återställde hoppet!

khenrikm:
Jag funderar på att ha Hal Holbrook ingraverad på min gravsten. Slå det om du kan! ;D