måndag 22 februari 2010

The Boondock Saints 2: All Saints Day - 2009 - Revisited

Glöm allt jag skrev för detta är en perfekt uppföljare till en lysande film för när väl eftertexterna kom denna gången så var det med fuktiga ögon jag satt i soffan och njöt. Den är verkligen fullt värdig och håller en högre klass i både foto som filmmässigt, underhållningsmässigt låter jag vara osagt för denna är verkligen maxad på alla nivåer precis som den första filmen men denna är snäppet jämnare i sin framtoning. En fantastisk jävla film och en fullt makalös uppföljare till en klassiker. Jag kan inte rekommendera denna tillräckligt känns det som och för oss fans så är detta en given film i samlingen som verkligen står på egna ben och bäddar för en fin fortsättning. Jag tror fanimej jag älskar filmjäven redan!

The saints are coming! The saints are coming!

Inga kommentarer: