onsdag 5 augusti 2009

Vinnarrafffel!

Då var tävlingen avgjord och att dra fram vinnare var inte det minsta svårt. Helt enkelt av den enkla anledningen att ingen var intresserad att delta förutom de tre vinnarna. Härligt med engagerade läsare!

På tredje plats kom:
M-Baby!

På andra plats kom:
Mr_v!

Och på första plats kom:
Hedulven!

Era pris kommer i det snaraste och stort tack för era roliga, underhållande och insiktsfulla svar. Speciellt roligt var det att se hur lika en själv personer man aldrig träffat kan vara. Än en gång, stort tack för era svar och att ni tog er tid att delta!

8 kommentarer:

khenrikm sa...

Hoppsan! Jaja jag läser i alla fall och kommenterar. Begriper du väl själv att man inte kan välja ut ETT av alla dina underbara inlägg...? ;D

Jocke Andersson sa...

Damn, jag glömde att tävla. Finns det inget tröstpris? :)

Hedulven sa...

Trevligt! Ska bli kul att se vad herr ödla hittar på i filmväg.

Weekend Video sa...

Jocke:
Sorry, det krävs allt mer lite engagemang än så för att få pris här ;D

Fast det var ett bra försök!

Hedulven:
Du får ligga och vakta på brevbäraren de närmaste dagarna ;D

Mr_v sa...

Haha, kul med vinst! Men känn inget tvång att skicka nån rulle till mig, känns lite risigt att tunna ut nåns samling.

Weekend Video sa...

Oroa dig inte för det du ;D

Skicka adressen bara så kommer vinsten!

mamoulian sa...

Ajdå, blev jag sist! ;-) Får ta och träna upp mig lite - jag är ju inte på såna här tävlingar så ofta ... :-D

Weekend Video sa...

Trodde du var en jävel på bingolotto nu när du är stugägare med ;D