tisdag 28 juli 2009

Tävlingsdags!

Och då var det dags då. Inlägg nummer 666. Inte illa faktiskt. Strax över 18000 besökare på denna blogg och det är betydligt mer än jag någonsin kunnat tro eller hoppats på. Så för att fira det antalet inlägg och för att skämma bort er läsare och följare av bloggen så ska jag ha en liten tävling för er. Tre vinnare kommer att få varsin film av mig när jag har valt ut dem ur min lilla tävling som jag så klokt hittat på. Alla kan delta och det är inget svårt att svara på här utan det gäller bara att vara ärlig samt att komma ihåg att rövslickeri alltid funkar, även på en skåning ska ni veta. Så vässa tungorna och överraska mig. Nu kör vi!

Tävlingen kommer att pågå i en vecka från och med i dag till och med den 4/8 - 22.00. Vinnarna kommer sedan att presenteras här på bloggen och sedan få sina vinster via posten.

1. Vilket av alla inlägg/recensioner här är din favorit och motivera varför.
2. Hur kommer det sig att du väljer att just följa denna bloggen?
3. Varför är alltid skägg, piprökning samt filmtittande i soffan hemma att föredra framför vaxad bröstkorg, pengar på banken och VIP-plats på Stureplan?
4. Visst är Brian Cox en härlig karl!


Så svårare var det inte så skicka in era svar tillsammans med era adresser till denna mejladress: visuellaggression@gmail.com så ska jag sålla fram tre vinnare.

Lycka till och var inte rädda för att ta ut svängarna nu! Ju roligare ju större chans att vinna en hemlig film!

2 kommentarer:

khenrikm sa...

Artan tusen besökare! Åh fyfan!

Weekend Video sa...

Jepp, fast ska sanningen fram så kan det bli så många om man är snabb med uppdatera sidan ofta...

Men tävla nu med dig i stället för kom med sarkastiska kommentarer! ;D